سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای ضروری برای هدفگذاری رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی سرگرم کننده ، آسان و یک راه عالی برای خلاق بودن در حالی که می توانید نگاهی اجمالی به زندگی شخصی و فعالیتهای تجاری خود داشته باشید اما برای انجام این کار خوب ، در واقع شما نیاز به تدوین استراتژی دارید.

در اینجا نکات و ترفندهای عملی قابل استفاده است که می توانید برای افزایش استراتژی رسانه های اجتماعی خود برای افزایش تبدیل و فروش استفاده کنید

بدانید چه چیزی ترجیح می دهد

شاید تعجب کنید که انتظار می رود چند سیستم عامل به عنوان محبوب ترین در چند سال آینده بپیوندد. انتظار می رود ویدئوی اینستاگرام (محتوای زودگذر) ، مانند LinkedIn و Facebook ، بزرگ باشد.

SlideShare ، متعلق به LinkedIn ، غالباً در سایت مورد استفاده قرار می گیرد و ابزاری بسیار سودمند است به این دلیل که روشی حرفه ای ، کاربر پسند و بصری را برای کاربران در هر سنی ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی با لینکدین همگام سازی شوند و در گوگل نیز پیدا شوند.

در اینجا شما یک فرصت عالی برای “ارائه” حرفه ای در هر کس که از LinkedIn استفاده می کند آماده است.

از نرم افزار و برنامه های ویژه استفاده کنید

یک برنامه جدید وجود دارد که به طور خاص برای کمک به مدیران رسانه های اجتماعی برنامه ریزی ، سازماندهی ، برنامه ریزی و هدفمند کردن محتوای آنها طراحی شده است. اینها ابزاری هستند که می توانید خودتان از آنها استفاده کنید ، اما اگر به عنوان مشاور در پروژه های یک طرفه فعالیت می کنید ، به مشتری نیز توصیه می کنید.

برنامه ریزی

چند نمونه از برنامه های جدید نوآورانه شامل موارد زیر است:

     

  • Sprinkles: یک برنامه سرگرم کننده است که عکس های شما را می گیرد و در واقع زیرنویس هایی را برای شما ایجاد می کند.
  •  

  • Planoly: این برنامه به شما کمک می کند تا با نشان دادن اینکه از قبل چگونه هر پست به عنوان یک شبکه جمع به نظر می رسد ، از صدای زیبایی شناختی و برند در Instagram اطمینان حاصل کنید.
  •  

  • کلیپ برتر Adobe: از این استفاده کنید تا به سرعت ویرایش ویدیو و حتی موسیقی متن فیلم را در دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید.
  •  

  • Canva: این یکی از محبوب ترین ابزارها برای ایجاد گرافیک شگفت انگیز است. از آن برای ساختن اینفوگرافیک ، تصاویر عکس ، ممتاز و موارد دیگر استفاده کنید.

از آزمونها و نظرسنجی ها استفاده کنید

سوالات ، سوالات ، سوالات. این یک روش عالی برای جذب مخاطبان برای آشکار کردن ترجیحات و رفتار خود است که اساساً اساس استراتژی تحقیق بازار شماست. و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در شناخت مخاطبان خود وجود دارد. در اینجا چند مورد محبوب تر وجود دارد.

فیس بوک و توییتر: این سیستم عامل ها گزینه های نظرسنجی با کاربرد آسان دارند که به منظور انجام تحقیقات بازار در گروه های فعلی فیس بوک شما قرار دارند. آنها نه تنها ابزارهای بسیار خوبی برای تعامل هستند ، بلکه اساساً فرصتهای تحقیق بازار آزاد نیز هستند که می توانند به راحتی شما را برای ایجاد شخصیت های خریدار برای تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال سوق دهند. هرچه محصول شما یا شخصیت موردعلاقه تردد شما خلاق تر باشد ، می توانید با این کار خلاقیت بیشتری کسب کنید.

خلاقیت

Typeform: این یک پلت فرم مسابقه ساخت همه کاره است که بسیار کاربر پسند است. اگر از آن به عنوان یک بازاریاب دیجیتال استفاده می کنید ، متوجه می شوید که مردم از پاسخگویی به سؤالات خود می توانند هیجان زده شوند. می توانید از طریق سیستم عامل های مختلف استفاده کنید ، و چه چیز دیگری ، این یک ابزار رایگان است.

دیجیتال

Survey Monkey: تقریباً و به دلایل بسیار خوبی پیش آمده است: همه کاره ، کاربرپسند و ارزان است. اگر در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی تازه کار هستید و می خواهید تمرین کنید ، می توانید از چنین ابزارهایی برای نظرسنجی های فقط برای سرگرمی در گروه مورد علاقه فیس بوک خود یا به عنوان بخشی از استراتژی مارک شخصی خود استفاده کنید.

درک کنید که چگونه محصول شما با سیستم عامل های مختلف پیوند می خورد

شما می خواهید از سکویی استفاده کنید که واقعاً نیازهای انواع خاصی از محصولات ارائه شده را برآورده سازد. این ایده خوبی است که دو یا سه نفر برتر را انتخاب کنید و روی آن ها تمرکز کنید. یک نمونه از چگونگی پی بردن به این مسئله ، با بررسی جمعیت واقعی هر پلتفرم نیز است.

بخشی از درک چگونگی توسعه یک استراتژی اجتماعی خوب قادر به ارزیابی ، توصیه و پیاده سازی پروفایل رسانه ای اجتماعی ایده آل برای کسب و کار مبتنی بر محصول ، صنعت ، بازار هدف و سایر فاکتورهای موجود در استراتژی کلی تجارت آنها است. و بیشتر و بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای انتخاب وجود دارد.

آیا محصول فوق العاده بصری است؟ پینترست و اینستاگرام ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند. آیا مطالب زیادی دارید که به طور مؤثر به صدا تبدیل و ارائه می شوند؟ برنامه ای مانند Anchor را در نظر بگیرید که یک بستر رسانه اجتماعی است که به طور خاص برای صدا طراحی شده است و به کاربران امکان می دهد محتوای صوتی و تصویری ایجاد کنند تا در سیستم عامل های مختلف به اشتراک گذاشته شود.

تبلیغات فیس بوک برای برد

البته تبلیغات فیس بوک یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه های هدفمند کردن تبلیغات است زیرا آنها طیف عظیمی از مکانیسم های هدفمند داخلی را در اختیار شما قرار می دهند که می تواند به شما در درک ، درک و حتی ایجاد personas خریدار بر اساس داده های واقعی کمک کند. به راحتی در دسترس است بیشتر کمپین ها کمی آزمایشی و خطا را درگیر می کنند. این اشکالی ندارد ، اگرچه ، این نوع آزمایش و حل مسئله بخشی از کار مدیر یا مدیر رسانه های اجتماعی است.

بنابراین ، همانطور که شما یاد می گیریدg نحوه ایجاد یک تبلیغ فیس بوک قاتل ، موارد خاص بسیاری وجود دارد که باید آنها را بررسی و کشف کنید. شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه به طور موثر پارامترهای رفتار خرید را در تبلیغات خود بگنجانید. همچنین می خواهید هدفگذاری را بر اساس رویدادهای زندگی در نظر بگیرید که فیس بوک نیز داده های زیادی را در اختیار دارد.
قاتل

شما می توانید تبلیغات خود را به روش های مختلف برای مشتریان موجود و جدید هدف قرار دهید ، همچنین از آنها برای ساخت لیست اشتراک استفاده کنید. تبلیغات فیس بوک همچنین دارای ویژگی ای به نام “ایجاد یک مخاطب ظاهری” است که به شما امکان می دهد مخاطبان جدیدی با علاقه یا اولویت های مشابه به عنوان مورد فعلی خود پیدا کنید.

یک قبیله بسازید

دست در دست ، گروه های تعاملی هنوز یک راه کلیدی برای جست و جو در تحقیقات بازار ، درگیر کردن مخاطبان خود ، ایجاد موارد زیر و استراتژی شما هستند. هنگامی که یک جامعه از افراد در یک مکان دارید ، مخاطبان شما قبلاً تقسیم شده اند و وقتی اعضای آن مشغول کار هستند ، آنها هر روز از طریق گفتگو با موضوع مورد علاقه به شما اطلاعات می دهند.

با استفاده از ابزارهای آسان (به فیس بوک یا Slack فکر کنید) اگر گروه ها مثلاً بخشی از یک دوره ارائه نخبگان هستند ، می توانید گروه هایی بسازید ، بسته ، یا حتی با هزینه پرداخت کنید. اگر هدف خود را هدف قرار داده اید ، باز نگه داشتن گروه می تواند ایده خوبی باشد ، اما این نیز می تواند کمی فریبنده باشد زیرا شما نیاز دارید که مکالمات خود را با آنچه می خواهید بدانید و همچنین نگه داشتن ترول ها نگه دارید ، دنبال کنید. هرزنامه ها و کلاهبرداران خارج از گروه هستند.

از ابزارهای Analytics استفاده کنید

اکنون اکثر ما می دانیم که Google Analytics چقدر شگفت انگیز است ، اما ابزارهای شسته و رفته دیگری نیز در آنجا وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند در مکان شما ایستادگی کنید. Social Crawlytics و BuzzSumo ابزاری نابغه ای هستند که به شما کمک می کنند مخاطبان خود را فقط با وارد کردن یک URL یا عبارت جستجو پیدا کنید. آنها به شما این امکان را می دهند تا دریابید که مخاطبان شما در کجا قرار دارد و همچنین چقدر فعال است. با BuzzSumo در واقع می توانید یک عبارت جستجو را وارد کنید ، و بلافاصله جزئیات اشتراک و مشارکت را در مورد محبوب ترین مقالات مربوط به آن موضوع خاص پیدا خواهید کرد.

همیشه به آزمایش مداوم نیاز خواهید بود ، بنابراین برخی از ابزارهای جدید تجزیه و تحلیل را جستجو کنید تا به کمپین بازاریابی دیجیتال فعلی یا آینده خود کمک کنید. برخی از آنها حتی توانایی ردیابی فعالیت رقبا را نیز ارائه می دهند.

به صورت معتبر مشغول شوید

هنگامی که با رسانه های اجتماعی کار می کنید و سعی در حفظ و ایجاد مخاطبان دارید ، مهم است که در مورد نحوه کار با مخاطبان خود براساس تنظیمات برگزیده آنها دقت کنید. و در بسیاری موارد ، کمتر بیشتر است.

لازم نیست این کار را اغلب ، ضرورتاً ارسال کنید – شاید یکبار در روز در فیس بوک ، دو بار در توییتر ، و میان انواع مختلف محتوا متناوب باشید. البته این به صنعت و بستر شما بستگی دارد. اما نکته این است که شما باید به آنچه که آنها واقعاً مفید هستند ، توجه کنید. چقدر احتمال دارد که آنها در وسط یک روز پر مشغله متوقف شوند تا پست های شما را دوست داشته یا اظهار نظر کنند؟ چرا آنها پستهای شما را نمی بینند؟ آیا آنها به طنز یا الهام بخش الهام خوب پاسخ می دهند؟ در مورد اختلاف نظر چطور؟

اینها فقط برخی از ایده های بسیاری در مورد هدف قرار دادن مخاطبان خود برای تبلیغات بازاریابی دیجیتال در رسانه های اجتماعی است. روابط همه چیز است و با هر استراتژی اجتماعی یا بازاریابی ، این موضوعی خواهد بود که باعث می شود مشتریان یک تجارت را به خاطر بسپارند ، به هم بپیوندند و در مورد آن صحبت کنند.

ایده