سئو و دیجیتال مارکتینگ

هزینه تبلیغات رسانه های اجتماعی: ارزش کجاست؟

اگر تاکنون آرزو داشته باشید که یک پرواز روی دیوار باشید تا ببینید رقبای شما چه ربطی دارند ، در اینجا بینشی است که شاید بخواهید بشنوید: این یک فرصت خوب است که آنها می توانند سرمایه گذاری بیشتری در تبلیغات رسانه های اجتماعی انجام دهند.

سرمایه گذاری

براساس گزارش CMO ، بودجه تبلیغات رسانه های اجتماعی تا سال ۲۰۲۳ تقریباً دو برابر می شود. دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. سال گذشته ، افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند ۱۳ درصد افزایش یافته است. این ۳٫۱۹۶ میلیارد نفر است و مطالعات نشان می دهد که ۷۰٪ آمریکای شمالی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. علاقه به سیستم عامل های دیجیتال همچنان رو به افزایش است.

دیجیتال

بررسی آمار به شما کمک می کند مزایای رسانه های اجتماعی را کشف کنید ، و ارزش چند دقیقه وقت شما را دارد. در اینجا اعداد چشمگیر وجود دارد که به شما کمک می کنند در تبلیغات رسانه های اجتماعی مطمئناً ارزش قائل شوید.

چه کسی به رسانه های اجتماعی نگاه می کند؟

وقتی فکر می کنید چه کسی به دنبال تبلیغات در رسانه های اجتماعی است ، جوانان غالب هستند. آیا می دانید که ۵۰٪ Gen Z و ۴۲٪ هزاره معتقدند اجتماعی مناسب ترین مکان برای تبلیغات است؟ اگرچه افراد بالای ۳۷ سال هنوز فکر می کنند تلویزیون مهم تر است ، اما در واقع آنها رسانه های اجتماعی را در رتبه دوم قرار می دهند. در همه گروه های سنی ، زنان بیشتر از مردان رسانه های اجتماعی را انتخاب می کنند که به ترتیب با ۳۵٪ و ۲۷٪ درآمده اند. مناسب بودن یعنی مردم به جای اینکه اذیتشان کنند ، به تبلیغات گوش می دهند.

مشارکت مشتری از نظر اجتماعی بزرگ است

بسترهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل مردم با یکدیگر ساخته شده اند. برای تجارت شما تفاوت چندانی ندارد. به دلیل ماهیت تعاملی ، رسانه های اجتماعی بهترین کانال برای ایجاد گزارش با طرفداران هستند. شما می توانید با قرار دادن چهره به افراد و بهبود تلاش های خدمات مشتری خود بسیار شخصی شوید. تعامل و حتی فروش در زمینه های اجتماعی به شما امکان می دهد وقتی افراد مستقیم صحبت می کنید با آنها احساس خاصی داشته باشید و بر اساس نظرات آنها از مکالمه لذت ببرید. این یک فرصت عالی برای ارتباط مستقیم افراد با پیشنهادات ، مسابقات و اطلاعاتی است که فقط از طریق پست های شما به اشتراک گذاشته می شود. این می تواند منجر به تعامل بیشتر با پیروان جدید شود.

البته همه اینها فکر و برنامه ریزی می کند تا اطمینان حاصل شود که مطالب شما از ابتدا جذاب است. پست ها ، فیلم ها و تصاویر مربوطه واکنش های مثبتی به دست می آورند که به تشویق تعامل و همچنین اشتراک گذاری کمک می کند.

برنامه ریزی

اگرچه ممکن است شرکت های کوچکتر به دلیل استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی اضافی برای ارتباط مستقیم مشتریان با تیم شما ، خاموش شوند ، اما رسانه های اجتماعی روشی واقعی را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم می کنند. این امکان را به شما می دهد تا کنترل صدمات را برای شکایات مشتری یا حتی رویدادهای مهم که ممکن است بر تجارت شما تأثیر منفی بگذارد یا مشتری های شما را نگران کند ، مدیریت کنید. اگر به اندازه کافی پاسخگو باشید ، تماس با رسانه های اجتماعی می تواند خدمات را سرعت بخشد.

اجتماعی برای رضایت مشتری خوب است

همه چیز به تجربه مشتری می افزاید. همانطور که قبلاً گفته شد ، رسانه های اجتماعی روشی در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات برای مشتریان خود ارائه می دهند. این روابط باعث می شود تا ضمن ایجاد اتصالات واقعی ، بلافاصله به نظرات آنها پاسخ دهید. باز هم ، این ممکن است یک چشم انداز ترسناک باشد ، اما بهترین راه برای نشان دادن مراقبت است.

پیشنهادات ویژه همچنین می تواند از طریق پست های رسانه های اجتماعی سریعتر به مردم برسد ، که به نوبه خود باعث ایجاد رضایت بیشتر مشتریان می شود. شما می توانید مردم را ترغیب کنید که از رسانه های اجتماعی خود پیروی کنند تا از بهترین پیشنهادات قبل از اینکه عموم مردم درباره آنها بشنوند ، خلوت کنند.

آخر اینکه ، رسانه های اجتماعی کانال تهویه را فراهم می کنند که در نگاه اول ممکن است چیزی باشد که باعث مکث شما می شود. اما ، اگر افرادی راجع به مشکلی با نام تجاری خود در رسانه های اجتماعی شریک هستید ، این شانس را دارید که به طور عمومی پیشنهاد دهید تا در مقایسه با کانالهایی که در آن یک بررسی بد ممکن است دشوارتر باشد ، امور را بهتر کنید. این روش همیشه از دیدگاه خدمات مشتری ترجیح داده می شود.

مشکلی

آگاهی از نام تجاری را از طریق حسابها بسازید

آگاهی از برند همیشه برای حضور آنلاین شما مهم است. در نظر بگیرید که ۵۰٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده احساس می کنند محتوای تولید شده توسط کاربر ، مانند فیلم ها و تصاویر ارسال شده توسط خریداران خوشحال ، احتمالاً در تصمیم گیری در مورد خرید آنها از طریق کانال های رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد. سرسانه های چشمی به مارک شما اجازه می دهند تا به شکلی صادقانه در معرض دید شما قرار بگیرد و افراد واقعی در پشت محصول شما ایستاده و اعلام کنند که آن را دوست دارند.

اینستاگرام

براساس اینستاگرام ، حساب های تجاری یک سوم از Stories های برتر آنها را نشان می دهد. جالبتر اینکه ، این استوری ها تمایل دارند پیام های بینندگان را یک بار در پنج بار دریافت کنند ، و ۶۰٪ Stories با تبلیغات ویدیویی با صدای روشن مشاهده می شوند. این مهم است به این معنی که بینندگان در واقع فقط منتظر تبلیغ این دوره نیستند. آنها با آن درگیر هستند.

توییتر

توییتر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در ضربات کوچک قابل هضم به نام توییت ایجاد شده است. شرکت ها می توانند از ایجاد برند در توییتر سود زیادی ببرند زیرا ۶۴٪ از کاربران مورد بررسی گفتند که تجارت جدید و کوچک و متوسط ​​را از طریق توییتر کشف کرده اند. از این گروه ، ۷۸٪ اظهار داشتند که در مورد آن تجارت توئیت کرده اند ، ۹۳٫۳٪ اظهار داشتند که می خواهند از شرکت هایی که دنبال می کنند چیزی بخرند. این اکتشافات به تبلیغاتی که در فیدهایشان ظاهر می شوند ، منتهی می شوند که ۷۳٪ تبلیغات را آموزنده می دانند و ۶۷٪ تبلیغات را غیر حضوری و حتی مرتبط می دانند.

عکس فوری

برخی از شرکت ها ممکن است از Snapchat به عنوان یک کانال تبلیغاتی بالقوه غافل شوند ، اما طبق آزمایشات انجام شده توسط Mediascience ، تبلیغات ویدیویی در اسنپ چت دو برابر بیشتر از فیس بوک و ۱٫۳ برابر بیشتر از یوتیوب جلب توجه می کنند. این تبلیغات در مقایسه با YouTube و تلویزیون نیز قصد خرید را دو برابر می کند.

لینک شده

اگر متقاعد نشده اید که رسانه اجتماعی ضروری است زیرا پایگاه مشتری شما مشاغل است ، لینکدین به نجات می رسد. به گفته DemandWave ، لینکدین به عنوان بستر تولید سرب در نظر گرفته شده است. لینکدین فقط یک بستر ارسال کار نیست. افرادی که از لینکدین استفاده می کنند ۱۵ برابر بیشتر برای مشاهده مطالب از آنچه برای مشاهده مشاغل استفاده می کنند استفاده می کنند.

یوتیوب

یوتیوب به طور خاص برای اشتراک گذاری فیلم ایجاد شده است. تبلیغات یوتیوب با پرداخت ۸۳٪ بیشتر از ۴۵٪ برای تلویزیون توجه بیشتری را به خود می گیرند و ۹۵٪ از این تبلیغات با پخش صدا تماشا می شوند. وقتی آگاهی از برند می آید ، آن را ۱٫۶ برابر بلند می کند ، با فراخوان نام تجاری ۱٫۴ برابر افزایش می یابد. YouTube گزارش می دهد اگر شخصی تبلیغی را روی سکوی خود مشاهده کند ، افراد ۱۰ برابر بیشتر از این کانال قصد دارند از این کانال برای دیدن مارک تجاری بازدید کنند و قصد دارند فیلم های بیشتری را مشاهده کنند.

مجوز بیشتر مارک تجاری

اقتدار با آگاهی از برند متفاوت است. برای ایجاد مشاغل خود به عنوان یک متخصص در صنعت خود ، باید اقتدار تجاری را ایجاد کنید. ارسال در رسانه های اجتماعی با اطلاعات مرتبط ، آموزشی و معتبر بهترین روش برای نشان دادن مردم به دانستن موارد شماست. این یک تصویر مثبت را تغذیه می کند در حالی که می تواند یک فروم را ارائه دهد که در آن مشتریان و بازدید کنندگان می توانند در تعامل باشند این امر به ویژه برای پاسخگویی به سؤالات و پاسخگو بودن در افزایش و نشان دادن رضایت مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اقتدار برند به ایجاد وفاداری به برند کمک می کند. به نوبه خود ، آنطور که مردم اظهار نظر می کنند و دوست دارند آنچه شما باید برای گفتن یا ارائه ارائه دهید ، می تواند تبلیغات رایگان را برای تجارت شما فراهم کند. این تعامل عمومی با مشتریان نشان می دهد که شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید و مشتری را متمرکز می کنید. شما همچنین مشتریان را تشویق می کنید که صداقت بیشتری داشته باشند و به ارتقاء مشخصات شما در ذهن پیروان جدید کمک کنند.

به گفته مجله رسانه اجتماعی ، مصرف کنندگان هنگام یافتن محصولات ، شرکت ها و خدماتی که از آنها استفاده می کنند به رسانه های اجتماعی متکی هستند. این تنها ارزش استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اقتدار برند را نشان می دهد. بازاریابی دانش شما در مورد محصولات و خدمات نیاز به روشهای سنتی در کنار محتوای دیجیتال دارد. مطمئناً می توانید از وب سایت خود برای ساخت محتوا استفاده کنید ، اما برای مصرف کننده امروزی یا مشتری B2B کافی نخواهد بود.

کسب مقام در صنعت خود در رسانه های اجتماعی همچنین می تواند به فرصت های همکاری در همه بخش ها منجر شود. به عنوان مثال ، تأثیرگذارانی مانند لباسهای مد درباره پیراهنهای خلاق و مد روز شما در پستهای خود صحبت می کنند. این باشگاه هوادار متقابل در معرض دید بیشتر قرار می دهد و توافق نامه را مهر می کندبرای اقتدار خود

توافق

اجتماعی سئو را به یک دست انداز تبدیل می کند

اگر از شنیدن SEO مریض هستید و وسوسه شده اید که از این بخش بگذرید ، نکنید! رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار مهم برای بهبود SEO شما است. این محتوا را در بسیاری از کانالها تقویت می کند. شما می توانید از بهترین مطالب موجود خود استفاده کرده و آن را در پست های رسانه های اجتماعی خود گنجانده و به شما علاقه بیشتری نشان می دهد.

رسانه های اجتماعی می توانند بر نرخ گزاف گویی تأثیر بگذارند و همچنین پیوندهای ورودی بیشتری را که موتورهای جستجو دوست دارند فراهم کنند. آنها همچنین می توانند مدت زمان صرف شده در صفحات را افزایش دهند ، یک آمار مهم دیگر. هرچه تعداد افراد طولانی تر در یک صفحه بازدید و درگیر شوند ، موتورهای جستجوگر برای شما ارزش بیشتری دارند. شما همچنین با بدست آوردن مسافت پیموده شده بیشتر از وبلاگ های خود ، دو پرنده را با یک سنگ می کشید که به نوبه خود باعث ترافیک سایت شما می شود.

رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری مطالب و موارد دلخواه شما کمک می کنند. همانطور که بیشتر به اشتراک می گذارید ، همچنین به اقتدار بیشتری در برند خواهید رسید و شهرت خود را بهبود خواهید بخشید. همه این موارد با هم کار می کنند تا موتورهای جستجو را متقاعد کنیم که جستجوگرها مطالب شما را شایسته بررسی قرار داده اند ، که شما را در رتبه بندی قرار می دهد.

جنبه مشترک رسانه های اجتماعی نیز به ایجاد پیوند کمک می کند. این امر به جلب توجه سایت شما کمک می کند ، که می تواند تأثیرگذار دیگری را به خود جلب کند. اگر محتوای شما در رسانه های اجتماعی قرار دارد ، راهی برای تأثیر گذاران فراهم می کند تا اطلاعاتی را در وب سایت شما پیدا کنند که ممکن است دوست داشته باشند به آنها پیوند دهند. این بالاترین پیوندهایی است که می توانید دریافت کنید ، و سئو را بهبود می بخشد. همچنین می توانید وب سایت های دیگری را به محتوای خود پیوند دهید ، و پیوندهای خارجی متنوعی را اضافه کنید ، که باعث می شود موتورهای جستجو شما را به عنوان یک مقام مشاهده کنند.

از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ، شما آگاهی از برند را افزایش می دهید ، و این باعث افزایش جستجوهای مبتنی بر برند می شود. جستجوهای مبتنی بر نام تجاری همیشه رتبه بالاتری از جستجوهای بدون مارک دارند زیرا نام شما یک کلمه کلیدی در جستجو است. چه کسی دیگری ممکن است موتورهای جستجو هنگامی که درخواست مربوط به نام تجاری شما است انتخاب کنند؟

رسانه های اجتماعی و فروش

اگر هیچ یک از این واقعیت ها را قانع نکرده اید ، آن را بیشتر به دلار و سنت در نظر بگیرید. در نیمه اول سال ۲۰۱۸ ، مطابق آخرین گزارش درآمد اینترنتی تبلیغات اینترنتی IAB ، درآمد تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی ۱۳٫۱ میلیارد دلار ایجاد کرد. این افزایش ۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ است. شرکت ها نمی توانند این سرمایه گذاری را در یک روش تبلیغاتی که به آنها نتیجه نمی داد ، سرمایه گذاری کنند.

به گفته Sprout Social ، فقط با استفاده از یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی برای پاسخ به سوالات ، ۴۸٪ از مصرف کنندگان باعث شده تا خرید کنند. همچنین ، اگر در رسانه های اجتماعی تبلیغات و یا رقابت ایجاد شود ، می تواند ۴۶٪ از مصرف کنندگان را برای خرید تغییر دهد. آخر ، ۴۲٪ از مصرف کنندگان می گویند که می توانند براساس محتوای آموزشی در رسانه های اجتماعی تبدیل شوند.

هنگامی که همه چیز گفته شد و تمام شد ، رسانه های اجتماعی حداقل برند شما را می سازند و بیشترین ترجمه را به تبدیل و خرید تبدیل می کنند. این یک برنده است!