سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای مبتدی برای تبلیغات پرداخت هر کلیک در گوگل

پرداخت به ازای هر کلیک (یا تبلیغات PPC) نوعی بازاریابی دیجیتال پولی است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کلیک می کنند ، تبلیغ خود را پرداخت می کنند. اصطلاح PPC می تواند برای تبلیغات پرداخت شده در شبکه های رسانه های اجتماعی ، مانند Facebook ، Twitter و لینکدین اعمال شود. با این حال ، امروز ما روی گوگل Adwords تمرکز خواهیم کرد که به تبلیغات شما کمک می کند تا از کاربران موتورهای جستجو متمایز شوند و آنها را در سمت راست و راست موتورهای جستجوگر Google نشان دهند. ما همچنین شبکه نمایش گوگل را کشف خواهیم کرد که تبلیغات شما را در وب سایت های مربوطه نشان می دهد که مشتریان و چشم اندازهای شما در آن به سر می برند.

دیجیتال

ما به مزایای هر دو سرویس نگاهی می اندازیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای تجارت خود و بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود بگیرید.

۱ ٫ چگونه می توان تصمیم گرفت که آیا PPC مناسب برای تجارت شما است:

برای تصمیم گیری در مورد اینکه PPC مناسب کسب و کار شماست ، باید ارزیابی کنید که آیا توانایی پرداخت مشارکت را دارید یا خیر. آیا بودجه ای برای تبلیغات پولی دارید یا نیاز دارید تا بر تقویت ارگانیک خود تمرکز کنید؟ اگر بودجه پرداخت شده ای دارید بهتر است کل مبلغ را صرف PPC کنید یا اینکه تاکتیک های پرداخت شده دیگری وجود دارد که باید برای آنها حساب کنید؟

اگر می خواهید به افرادی که در جستجوی اصطلاحات مرتبط با شغل شما هستند ، PPC گزینه ای مؤثر است. اگر تصمیم به ایجاد یک کمپین PPC دارید ، بودجه شما توسط مخاطبان ، رقابت و انواع محصولات / خدمات مورد نظر برای آگاهی از شما تعیین خواهد شد.

۲ the بهترین گزینه گوگل PPC را برای استراتژی خود انتخاب کنید:

چرا گوگل Adwords را انتخاب می کنید؟

گوگل Adwords به شما کمک می کند تا شغل خود را توسط مخاطبان هدف خود پیدا کنید که در جستجوی اصطلاحات خاص مربوط به نام تجاری ، محصولات و محتوای شما هستند. می توانید نحوه تنظیم حساب گوگل Adwords و بودجه خود را در اینجا بیابید. اول ، بیایید به فوایدی بپردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید Adwords به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال کمک کند و شما را قادر می سازد به مخاطبان ایده آل خود برسید.

مزایا:

     

  • استفاده از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل Adwords برای کمک به شما در تحقیق در مورد کلمات کلیدی طولی که مخاطبان مورد نظر در جستجوی شما هستند – از این اصطلاحات برای ایجاد کمپین های Adwords استفاده کنید.
  •  

  • ایجاد تبلیغات قانع کننده ای که پیام ها و محصولات / خدماتی را که شما در جستجوی آن هستید تحویل دهد
     
  • بودجه روزانه تعیین کنید تا از هزینه تخصیص یافته خود تجاوز نکنید.
  •  

  • به هر دستگاهی که جستجو می کنید به مشتریان خود برسید – به عنوان مثال. دسک تاپ ، موبایل یا رایانه لوحی.
  • موبایل

     

  • تأثیر کمپین های خود را اندازه بگیرید و بدانید که چند نفر تبلیغات شما را می بینند ، درصد چشم اندازهایی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند و میزان فروش شما را به عنوان یک نتیجه مستقیم انجام می دهند.
  •  

  • می توانید تبلیغات خود را در هر زمان و مکث آزمایش کرده و از بین ببرید و تبلیغات خود را دوباره مطابق آنچه مناسب می بینید دوباره شروع کنید.

چرا شبکه نمایش گوگل Display را انتخاب می کنید؟

گوگل Display Network به شما امکان می دهد تا تبلیغ خود را در زمان مناسب و در قسمت های مناسب وب سایت های مربوطه قرار دهید. شما می توانید اطلاعات مربوط به تنظیم تبلیغات گوگل Display Network خود را در اینجا بیابید ، اما ابتدا به مرور مزایا می پردازیم تا به شما در تصمیم گیری در مورد گزینه مناسب برای شما کمک کنیم.

مزایا:

     

  • می توانید مجموعه ای از قالب های تبلیغاتی ، از جمله تبلیغات متنی ، تبلیغات تصویری ، تبلیغات موبایل و تبلیغات ویدیویی را انتخاب کنید.
  •  

  • تبلیغات خود را هدف قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که آنها به مخاطب صحیح و مشخص شما دسترسی پیدا می کنند – ویژگی های هدفمندی هدف شما را قادر می سازد که تبلیغات خود را در وب سایت های مربوط به موضوعات انتخابی خود قرار دهید.
     
  • گزیده ای از تبلیغات از پیش ساخته شده است که می توانید انتخاب کنید و سفارشی سازی کنید یا می توانید تبلیغات خود را از ابتدا بسازید.
  •  

  • ابزار مناقصه خودکار بودجه را برای تبلیغات شما برای شما بطور خودکار تعیین می کند – بودجه تعیین شده است تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ شما با کمترین هزینه به حداکثر تعداد کلیک رسیده است.
  •  

  • دسترسی و گزارش فرکانس به شما امکان می دهد عملکرد تبلیغ خود را پیگیری و اندازه گیری کنید و به شما این امکان را می دهد تا دریابید که چه تعداد آگهی شما به چه تعداد رسیده و تعداد افراد روی آن کلیک کرده اند.

هفته آینده با مقاله نهایی در این سریال همراه باشید ، جایی که توضیح می دهم چگونه می توان موفقیت کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را اندازه گرفت.

پست های مرتبط:

     

  • ۷ مؤلفه استراتژی بازاریابی ورودی مغناطیسی
  •  

  • ۵ پاسخ به سوالات متداول در مورد گوگل Analytics
  •  

  • ۵ نکاتی برای موفقیت گوگل AdWords
  •  

  • آناتومی یک کمپین عالی تجارت الکترونیکی
  •  

  • بازاریاب دیجیتال همه جانبه در برابر متخصصان – جوانب مثبت و منفی

زارا برک