سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای جمعیتی رسانه های اجتماعی برای بازاریابان دیجیتال

این که آیا شما یک بازاریاب دیجیتال با تجربه هستید یا در صنعت جدید و جدید هستید ، شانس دارید بدانید که بازاریابی رسانه های اجتماعی در عمل شما چقدر حیاتی است. با این حال ، رسانه های اجتماعی روزانه و سریعتر از همیشه تغییر می کنند. به نظر می رسد تقریباً به صورت هفتگی به روزرسانی ها و تغییراتی در محبوبیت بین جمعیتشناسی وجود دارد.

دیجیتال

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، چگونه می توانید برای درک بهتر رفتار کاربر در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، تفاوت بین آنها و اینکه کدام سیستم عامل به بهترین وجه به نفع شما یا مشاغل مشتری شماست ، تلاش کنید؟

اینجاست که جادوی جمعیت شناسی رسانه های اجتماعی وارد می شود. با توجه به تفاوت های موجود در افرادی که از کانال های رسانه های اجتماعی خاصی استفاده می کنند ، در کجای دنیا قرار دارند و به چه محتوایی علاقه مند هستند ، می توانید برای پیشرفت بهترین کار کنید – استراتژی بازاریابی دیجیتالی در کلاس و به دست آوردن نتایج بهینه در طول یک کمپین رسانه های اجتماعی.

آمار جمعیتی رسانه های اجتماعی چیست؟

به طور خلاصه ، جمعیت شناسی رسانه های اجتماعی مخاطبان مختلفی هستند که بطور منظم از سیستم عامل های خاص رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. بازاریابان دیجیتالی که درک درستی از این آمار جمعیتی دارند می توانند استراتژی های رسانه های اجتماعی را تهیه کنند که مطابق با نیازها و عادات جمعیتی متفاوت در هر شبکه رسانه اجتماعی باشد.

به عنوان مثال ، اغلب اوقات هزاره ساله نیستید که در جستجوی بهترین سفرهای دریانوردی در مدیترانه در فیس بوک یا پدر یا مادری که به سختی از رایانه ای استفاده می کند ، به دنبال نکات بازاریابی مفید در Twitter باشد. جمعیت شناسی رسانه های اجتماعی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند ، و همچنین کسانی که می خواهند بودجه بازاریابی خود را با استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی به حداکثر توان خود برسانند از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
سرمایه گذاری

ثبت نام برای این شبکه های رسانه های اجتماعی یک سرویس رایگان است ، بنابراین برای کسانی که فقط مشاغل خود را پرورش می دهند یا می خواهند پول پس انداز کنند ، یادگیری نحوه استفاده بهینه از شبکه های رسانه های اجتماعی برای پرورش جامعه بدون هزینه کردن پول مهم است.

برای درک بهتر سیستم عامل هایی که احتمالاً از نظر هدف جمعیتی شما به طور منظم از آنها استفاده می کند ، به شرح زیر از شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی بروید.

جمعیت شناسی رسانه های اجتماعی شبکه های مهم رسانه های اجتماعی

با تشکر از Hootsuite و Hubspot ، می توانیم آمار جمعیتی زیر رسانه های اجتماعی را در اکثر شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی که بطور منظم در جو دیجیتال فعلی مورد استفاده قرار می گیرند ، به اشتراک بگذاریم. این شامل:

لینکدین: به عنوان یک ارائه دهنده خدمات شبکه دیجیتال برای حرفه ای هایی که به صورت آفلاین و به صورت آفلاین کار می کنند ، لینکدین یک بستر مناسب برای رسانه های اجتماعی برای رهبران و متخصصان در زمینه برقراری ارتباط و ایجاد روابط حرفه ای است. لینکدین با امکان ارسال و جستجوی شغل و به اشتراک گذاری مطالب اطلاع رسانی ، در بین افراد بین ۲ تا ۲۵ سالگی محبوب است. با ۵۴۶ میلیون عضو ثبت نام شده ، لینکدین برای موفقیت شغلی اعضای بی شماری مفید است. طبق گفته HootSuite ، نمایندگان مساوی از زن و مرد در لینکدین وجود دارد.

اگر می خواهید فقط در ایالات متحده مستقر در حرفه ای باشید ، ممکن است مشکلاتی داشته باشید ، زیرا بیش از ۷۰٪ از کاربران لینکدین در خارج از کشور زندگی می کنند و دارای کاربران ثبت نام شده از بیش از ۲۰۰ کشور جهان هستند. بسته به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ، ممکن است مفید باشد که بدانید کاربران این پلتفرم به احتمال زیاد در مناطق شهری زندگی می کنند.

مشکلات

اگر سعی در ایجاد ارتباطات حرفه ای و رشد شبکه خود برای خود یا مشتری دارید ، لینکدین محتمل ترین بستر برای به دست آوردن این نتایج است.

فیس بوک : در ماه های اخیر ، فیس بوک به دلیل استفاده از داده های کاربر غیر مجاز مورد آتش سوزی قرار گرفته است. با این حال ، هنوز هم می تواند بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی از نظر کاربران باشد ، با بیش از ۲ ٫ ۱۳ میلیارد کاربر فعال در هر ماه وارد سیستم شوید. در ایالات متحده ، حدود ۶۸٪ از بزرگسالان در فیس بوک ثبت نام کرده اند که تعداد بیشتری از خانمها نسبت به مردان وارد سیستم می شوند.

اگر یک بازاریاب دیجیتالی هستید که در ایالات متحده مخاطبان خود را هدف قرار می دهید ، ممکن است مفید باشد که توجه داشته باشید که اکثر بزرگسالانی که از این سیستم عامل استفاده می کنند ، سالانه بالغ بر ۷۵۰۰۰ دلار درآمد دارند و دارای مدرک دانشگاهی یا تحصیلات تکمیلی هستند.

دلار

فیسبوک یک بستر عالی برای هدف قرار دادن Millennials و افرادی که در سن جمعیت Generation X هستند ، با دومی که هر هفته حدود هفت ساعت در فیس بوک می گذرد.

از آنجا که فیس بوک چنین وسیع و وسیعی دارد ، یک مؤلفه اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این که آیا شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید یا یک تجارت جهانی هستید ، فیس بوک به شما امکان می دهد تا به مخاطبان جهانی برسید ، در حالی که پست های فیس بوک افزایش یافته به این معنی است که می توانید برای بهینه سازی بازاریابی دیجیتال خود ، جمعیتی و مناطق جغرافیایی کاملاً مشخص را هدف قرار دهید.

اینستاگرام : اکنون اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، اینستاگرام یک سکوی مبتنی بر عکس است که مجموعه ای از تصاویر به خوبی مدیریت شده را در خود جای داده است. برای بازاریابان دیجیتال ، استفاده از هشتگ در این سکو رویایی است. نه تنها می توانید با استفاده از هشتگ ها ، محتوای خود را گسترش دهید ، بلکه می توانید روابطی را پرورش داده و مارک خود را با کل یک انجمن آنلاین تراز کنید که پیدا کردن قبل از اینستاگرام سخت تر می شد.

هر روز ، ۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ از ۸۰۰۰۰ کاربر ثبت نام شده برای مرور عکس های دوستان ، مانند تصاویر ، و به اشتراک گذاری مطالب خودشان. Instagram Stories جدیدترین ویژگی برای ضربه زدن به این سکو است که در آن کاربران می توانند فوراً عکس های مختصر از زندگی خود را به اشتراک بگذارند یا عکس هایی را برای مدت زمان محدود ارسال کنند.

با داشتن ۹۰٪ پایه کاربر اینستاگرام زیر ۳۵ سال ، این بستر برای هدفمند کردن مطالب در نظر گرفته شده برای مخاطبان هزاره فوق العاده است. این شرکت به سرعت به یک بستر محبوب برای مارک ها تبدیل شده است ، زیرا تأثیر گذاران در برند می توانند محتوای حمایت مالی را به اشتراک بگذارند ، در حالی که می توان محتوای بصری حرفه ای را برای ساخت وفاداری و شخصیت برند به راحتی به اشتراک گذاشت.

Pinterest: Pinterest یکی دیگر از بسترهای مبتنی بر تصویری است که کاربران می توانند محتوای مورد نظر خود را “پین” کنند. این تابلوهای دیجیتال می توانند عمومی یا خصوصی باشند و به کاربران امکان می دهند فضایی دیجیتالی ایجاد کنند که حول شخصیت ، علاقه و علاقه های منحصر به فرد آنها حول محور باشد.

این پلت فرم محبوب دیگر برای مارک ها و خرده فروشان است ، زیرا “پین های قابل خرید” پارک خود را ساخته اند. اگر یک بازاریاب دیجیتال برای یک مارک تجارت الکترونیکی هستید ، بسیار مهم است که مشتری شما در Pinterest حضور فعال داشته باشد. به طرز حیرت انگیزی ، ۹۰٪ افرادی که هفتگی پین می کنند تصمیم گیری در مورد خرید را روی سیستم عامل انجام می دهند و در درجه اول در دستگاه تلفن همراه خود مرور می کنند. از نظر جغرافیایی ، Pinterest تنها پلتفرم رسانه های اجتماعی است که بیشتر آن را در کاربران حومه آمریکا جذب می کند.

از لحاظ مدت زمان ارسال یک پست برای مخاطبان مهم و قابل مشاهده خواهد بود ، گزارش شده است که نیمه عمر یک پین ۱۵۱٫۲۰۰ دقیقه است!

توییتر : توییتر مدتی است که در جریان است و در زمان خود ، یک پایگاه کاربر اختصاصی از افراد ، حتی افراد جامعه سیاسی را نیز در خود پرورش داده است. توییتر حدود ۳۱۷ میلیون کاربر ماهانه دارد که اکثر جمعیت شناسی جنسیتی را مرد می شناسند. از نظر کاربران در ایالات متحده ، حدود ۱ از ۴ گزارش با استفاده از توییتر.

به طور کلی ، توییتر با جمعیتی جوان بیشترین محبوبیت را دارد که ۴۵٪ آمریکایی ها از ۱۸ تا ۲۴ سال از این سیستم عامل استفاده می کنند. پس از ۱۸ تا ۲۴ سال ، دومین جمعیت جمعیتی بزرگ در بین افراد ۲۵ تا ۲۹ سال است. با این حال ، ۵۳٪ از کاربران توییتر هیچ به روزرسانی ارسال نمی کنند. در عوض ، آنها از طریق فید تغذیه می شوند و از طریق اظهار نظر و لایک با دیگران تعامل می کنند.

از نقطه نظر بازاریابی دیجیتال ، توییتر استفاده از هشتگ ها را برای اطمینان از رسیدن مطالب شما به مخاطبان گسترده تر ، و گزینه تبلیغ پست های ارزشمند برای اهداف تبلیغاتی ارائه می دهد.

اسنپ چت: به عنوان بستر رسانه های اجتماعی که فیلترهای چهره را محبوب کرده است ، Snapchat در درجه اول توسط افراد ۱۸ تا ۳۴ سال استفاده می شود و افراد بین ۲۵ تا ۲۹ سال نیز دنبال می شوند.

Snapchat با داشتن ۱۸۷ میلیون کاربر روزانه ، بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مارک ها و مشاغل با هدف جذب جوان و دنبال کننده جوان است.

یوتیوب: با آغاز فروتنانه در روز ولنتاین سال ۲۰۰۵ ، یوتیوب با اندازه گیری میزان دسترسی به دومین پلت فرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده است ، که این امر را برای راهبردهای بازاریابی دیجیتالی آینده پیشگام می کند.

بیش از ۷۵٪ آمریکایی ها از این سیستم عامل استفاده می کنند و بیش از ۱٫۵ میلیارد بیننده در سطح جهان دارند. در هر دقیقه ، بیش از ۲ میلیون بازدید از ویدیو وجود دارد. یوتیوب حتی به افراد بین ۱۸ تا ۴۹ سال از شبکه های کابل در ایالات متحده دسترسی بیشتری دارد.

از نظر بازاریابی دیجیتال ، یوتیوب در بیش از ۸۸ کشور جهان در سراسر جهان مشاهده می شود و آن را به یک بستر عالی برای دسترسی جهانی تبدیل می کند.

با استفاده از جمعیت اجتماعی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود

این که آیا شما یک بازاریاب دیجیتال با تجارت هستید یا به سادگی می خواهید دسترسی خود را به عنوان یک صاحب مشاغل خود اشتغالی افزایش دهید ، استفاده از اطلاعات جمعیتی رسانه های اجتماعی می تواند به شما در هدف گذاری استراتژی های بازاریابی خود و استفاده بیشتر از بودجه خود کمک کند. این امر به ویژه در مورد کسانی که به دنبال بخشی از استراتژی فروش اجتماعی خود در تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند صادق است.

تبلیغات دیجیتالی می تواند پرهزینه باشد ، بنابراین می خواهید اطمینان حاصل کنید که بستری را انتخاب می کنید که تلاشهای تبلیغاتی شما بالاترین بازده را بدست آورند. با این حال ، بسیار ضروری است که خود را با جمعیتی که در همه سیستم عاملهای مهم رسانه های اجتماعی وجود دارد ، آشنا کنیدروشی که در آن افراد ارتباط برقرار می کنند و جوامع را بصورت آنلاین پیدا می کنند همیشه در حال تغییر است.

با به روز ماندن در مورد آمار جمعیتی رسانه ها ، می توانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید و از وقت خود به صورت آنلاین استفاده کنید.