سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه استفاده از لینکدین Analytics برای مخاطب B2B

لینکدین به طور پیوسته یک شبکه شغلی ایجاد کرده است که به افراد امکان می دهد تا سبدهای حرفه ای خود را به صورت آنلاین نشان داده و در یک تالار گفتمان جستجو کنند که در آن استخدام کنندگان می توانند کارگران با کیفیتی را جستجو کنند. اکنون این کشور به یک مکان اصلی و سکوی مهم برای تعامل و بازاریابی B2B تبدیل شده است.

استخدام

به دلیل این تخصص ، لینکدین یک مکان مهم برای مشاغل دیگری است که به مشاغل دیگر خدمت می کنند و این بدان معناست که بازاریابی برای این مخاطبان نقش و سبک بسیار متفاوتی را به خود اختصاص می دهد. با این وجود ، آنچه تغییر نمی کند ، اهمیت آنالیز در تصمیم گیری های مناسب در زمینه بازاریابی ، و همچنین موثرترین سرمایه گذاری در زمان و پول است. بنابراین اگر یک شرکت B2B هستید ، برخی از راه هایی که لینکدین و تجزیه و تحلیل های آن می تواند برای شما مفید باشد ، آورده شده است.
سرمایه گذاری

یافتن ابزارهای خود

برای استفاده از آنالیزهای لینکدین ، البته ، برای ایجاد یک حساب کاربری نیاز دارید. شما به احتمال زیاد یک صفحه و حساب کاربری لینکدین و همچنین حسابهای جداگانه برای کارمندان خود دارید. تشخیص تمایز بین تعامل های لینکدین و تعامل توییتر / فیس بوک مهم است. در لینکدین ، شما و کارمندان خود نماینده شرکت هستید. اینجا جایی نیست که ارتباطات اجتماعی یا شخصی رسانه های اجتماعی اتفاق بیفتد و حرفه ای بودن همه چیز است.

اگر کسی هستید که صفحه لینکدین را در شرکت ایجاد می کنید ، آنگاه شما یا هر کسی که انتصاب می کنید به تجزیه و تحلیل آن صفحه دسترسی خواهید داشت. هرکسی که دارای صفحه مدیر Admin باشد ، می تواند آنالیز صفحه شرکت را که دارای برگه خود تحت “View Admin” است ، مشاهده کند. برگه تحلیلی در بالا ، بین “صفحه” و “فعالیت” قرار دارد.

داده با ارتباط

داده ها می توانند برای تصمیم گیری در مورد تجارت خوب بسیار مهم باشند ، به ویژه هنگامی که در مورد بازاریابی صحبت می شود ، اما شما فقط وقتی در حال مشاهده داده های مناسب هستید نتایج خوبی کسب می کنید. کدام تجزیه و تحلیل در لینکدین برای شما مفیدترین است؟

برگه تجزیه و تحلیل لینکدین شما سه معیار بلافاصله مفید را به شما ارائه می دهد: بازدید کنندگان ، به روز رسانی ها و دنبال کنندگان . با این وجود ، در این سه معیار مفید ، داده های دانه ای خاص تر وجود دارند که بسته به محل علاقه و اهداف خاص شما ، ممکن است برای شما مفید باشد.

بازدید کنندگان

این یک نام ساده است ، بنابراین در این حالت ، تجزیه و تحلیل بازدید کنندگان به شما نشان می دهد که تعداد بازدید کنندگان به صفحه شما رسیده اند.

اگر فقط سعی می کنید دید خود را مرتفع کنید و می خواهید ببینید که چند نفر برای بررسی محتوای شما وارد می شوند ، این همان جایی است که شما شروع می کنید. در تجزیه و تحلیل بازدید کننده ، می توانید داده های خود را به معیارهای خاص مانند ترافیک و جمعیت شناسی تقسیم کنید.

اندازه گیری ترافیک

ممکن است شما علاقه مند باشید که در چه زمانی بیشترین تعداد بازدیدکننده را پیدا کنید ، یا ممکن است علاقه مند باشید بیشترین بازدید کننده را در کدام صفحه ببینید.

از طرف دیگر ، شاید بخواهید تعداد بازدیدکنندگان بی نظیر خود را در مقابل میزان درگیری بررسی کنید. معیارهای راهنمایی و رانندگی همه اینها را به شما نشان می دهد.

جمعیت شناسی

برای برخی ، این سؤال نیست که چه تعداد نفر از وب سایت بازدید می کنند ، بلکه چه کسانی هستند. از آنجا که لینکدین در مورد جزئیات پیش زمینه حرفه ای یک شخص بسیار خاص است ، تجزیه و تحلیل بازدید کنندگان می توانند مشخصات دموگرافیک حرفه ای را تجزیه کنند ، بنابراین می توانید ببینید که در صورت تلاش برای اطمینان از سرمایه گذاری ، یا چند متخصص طراحی گرافیک تعداد سرمایه گذاران به دنبال یک صفحه هستند. اگر می خواهید یک طراح گرافیک را استخدام کنید ، به دنبال هستید.

بازدیدکننده داشته است که اغلب به مراتب از تعداد بازدید کنندگان مهم است و لینکدین می تواند این ویژگی را به شما بدهد.

به روزرسانی ها

در حالی که تجزیه و تحلیل بازدید کننده اطلاعاتی در مورد چه کسی در صفحه شما بازدید می کند ، به روزرسانی ها به شما نشان می دهند که محتوای شما – چه خوب – محتوای شما در حال انجام است.

متریک به روزرسانی به شما نشان می دهد که کدام بخش از مطالب مورد توجه قرار می گیرند و کدامیک متزلزل هستند و می توانند از یک رویکرد کاملاً جدید بهره ببرند. اطلاعات مهم را در نکات برجسته و معیارهای نامزدی کسب خواهید کرد.

نکات برجسته را به روز کنید

این متریک معدن طلای داده های عملی بلند مدت است. به روز رسانی هایلایت سطح تعامل برای کلیه محتوایی که در وب سایت خود ایجاد می کنید ، اعم از ارسال فیلم ، مقاله ، عکس یا هر ترکیبی از این عناصر ، ویژگی برجسته به شما نشان می دهد که هر ماه چه واکنشی را دریافت می کنید .

نظرات ، لایک ها و اشتراک گذاری ها همه در اینجا منعکس شده اند تا بتوانید عملکرد محتوا را از طریق جدول زمانی خود پیگیری کنید.

معیارهای نامزدی

این یک معیار مهم است زیرا ماهیت خاصی از تعاملها را که محتوای شما ایجاد می کند ، تجزیه می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا ببینید چه چیزی خوب انجام می شود و چه چیزی نیست. معیارهای نامزدی تأثیرات ، برداشتهای منحصر به فرد ، کلیک ، لایک ، اشتراک گذاری و سایر داده های مهم را برای هر قطعه خاص از مطالب دنبال می کنند.

معیارهای نامزدی نیز بین نتایج ارگانیک و نتایج پرداخت شده تفاوت قائل می شوند. اگر هزینه تبلیغات در لینکدین را پرداخت کرده اید ، خط نمودار قرمز ترافیک حاصل را نشان می دهد ، در حالی که خط نمودار آبی نشانگر ترافیک طبیعی و ارگانیک است. این مهم است برای تشخیص اینکه چقدر تلاشهای پرداختی شما مؤثر است.

دنبال کنندگان

سرانجام ، یکی از مهمترین معیارهای بازاریابی که “بازی طولانی” را بازی می کنند ، تعداد دنبال کنندگانی است که می توانید تولید کنید. اگر می توانید بازدید کنندگان را وادار کنید که شرکت یا محتوای شما را در صفحه لینکدین به اندازه کافی “مشترک” کنند و موافقت خود را برای دریافت ارتباطات بازاریابی منظم انجام دهند ، مجبور کنید معادل “مشتری تکراری” را بدست آورید.

معیارهای پیروی از شما به شما امکان می دهد تا جمعیت شناختی مشتریان خود و همچنین درک رقابت خود را بهتر بشناسید.

جمعیت شناسی پیروان

این می تواند یک معیار مهم برای برخی مشاغل باشد. بسته به اینکه بخواهید شرکای جدید یا سرمایه گذاران ، استخدام متخصصان ماهر و یا صرفاً تلاش برای ایجاد ارتباطات جدید را انتخاب کنید ، انواع پیروان شما می تواند برای برنامه های تجاری شما بسیار مهم باشد.

جمعیت شناسی Follower به شما امکان می دهد ویژگی های پیروان را به دسته هایی مانند مکان ، حرفه ، صنعت ، اندازه شرکت و موارد دیگر تقسیم کنید.

شرکت هایی برای ردیابی

این مهم است که ببینید دیگران چگونه این کار را می کنند ، بنابراین می دانید معیارهای شما مؤثر است یا نه. شرکت هایی که می توانند متریک را ردیابی کنند ، به شما نشان می دهد که شرکت های مشابه با شما چگونه کار می کنند. شما می توانید سطح درگیری خود را در مقایسه با دیگران مقایسه کنید و ببینید که در آن ممکن است عملکردی بهتر یا کم کاری داشته باشید و متناسب با آن تنظیم کنید. با شرکت ها برای پیگیری ، جزئیات مشخصی درباره تعداد پیروان ، پیروان جدید ، به روزرسانی ها و نرخ نامزدی شرکت های دیگر کسب می کنید.

این می تواند برای کمک به شما در تعیین مکان و چگونگی بهبود عملکرد خود ، بسیار مهم باشد. به عنوان مثال ، اگر می بینید که یک شرکت دیگر نسبت به شما سطح بالاتری از تعامل دارد و به این دلیل است که آن شرکت در حال ایجاد فیلم است ، ممکن است تصمیم بگیرید با تولید فیلم ، پادکست یا شکل دیگری از مطالب خود محتوای خود را ارتقا دهید. مشتریان را درگیر و حفظ کنید.

افکار نهایی

لینکدین نه تنها به عنوان یک شبکه رسانه های اجتماعی حرفه ای بلکه به وسیله ای مناسب برای بازاریابی و حتی تولید سرب منجر به برجستگی شده است.

با دسترسی به آنالیزهای قدرتمند و مفیدی که لینکدین در اختیار شما قرار می دهد ، بازاریابی می تواند نتایج خوبی کسب کند ، تا زمانی که اطلاعات صحیح جمع آوری ، تجزیه و تحلیل شود ، درک شود و برای اهداف دقیق تر و کارآمد تر کار کند.