سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه Newsjack را به طور موثری در توییتر قرار دهیم

شما یک بعد از ظهر چهارشنبه به توییتر وارد می شوید و می بینید که مکالمه در یک هشتگ حاکم است – این می تواند یک گفتگو درباره یک برنامه تلویزیونی ، یک رویداد ورزشی یا یک بحث و گفتگوی امور جاری باشد.

ورزش

دانستن توییتر ، به سادگی می تواند مکالمه ای دلچسب در مورد تغییر حرف در نام فیلم باشد.

هرچه که باشد ، چگونه می دانید چه موقع از حساب مارک خود پرش کنید و چه زمانی به اندازه کافی خوب کنار بگذارید؟

تاریخچه مارک های درگیر شدن و کاملاً از دست رفتن صدای گفتگو تقریباً به اندازه توییتر طولانی و طولانی است ، بنابراین نمونه های زیادی از افراد وجود دارد که اشتباه می کنند.

اما همچنین نمونه هایی از شرکت هایی که این کار را به درستی انجام می دهند وجود دارد. در اینجا ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از سابق بودن خودداری کنید.

۱ ٫ به افرادی که شارژ می کنند اعتماد کنید

ما قبلاً در مورد اهمیت داشتن یک فرد خوب ، با تجربه و آگاه در راس رسانه های اجتماعی شما صحبت کرده ایم.

آیا آنها دارای کارت ویزیت (واشنگتن) هستند تا بتوانند آنچه را که مناسب می دانند ، صدای جیر جیر کنند؟ خوشحال هستید که به آنها اجازه داده اید تصمیم بگیرند چه موقع به این گفتگوها بپردازند؟

اگر اینطور نیست ، اطمینان حاصل کنید که سیستمی وجود دارد که توییتهای داستانی غیر برند را بیابید.

این بدان معناست که مدیر اجتماعی شما به هر چیزی که به طور خاص با شما ، نام تجاری یا خدمات مشتری مرتبط نیست ، دو نگاه دارد. این باید شانس اشتباه را به حداقل برساند.

۲ ٫ می دانید چه چیزی را برچسب گذاری می کنید

هشتگ می تواند راهی عالی برای برچسب زدن به یک مکان ، یک مارک یا سازماندهی گفتگو باشد.

اما این بدان معنا نیست که باید درباره هر یک از این موارد در پست های خود از هشتگ استفاده کنید. در حقیقت ، TrackMaven دریافت که هرچه هشتگ های بیشتری در یک پست استفاده می شود ، کمتر تعامل پیدا می کند.

بنابراین اگر می خواهید به یک موضوع پرطرفدار بپیوندید ، در همین مرحله آن را کنار بگذارید.

اگر به عنوان مثال روند #WineWednesday باشد ، نیازی به اضافه کردن #Dublin ، #DublinBusiness ، #SME ندارید ، زیرا این امر به طور جدی به تعامل شما آسیب می رساند.

Evan LePage of HootSuite می گوید:

“اگر صدای جیر جیر ، پست و یا اظهارنظر شما هیچ ماده ای را به مکالمه گسترده تر اضافه نمی کند ، ممکن است بخواهید این هشتگ را خاموش کنید. “

۳ ٫ بابت گم شدن نگران نباشید

برای تبدیل شدن یک موضوع به عنوان یک موضوع پر طرفدار در توییتر ، تلاش زیادی می کرد و به طور کلی ، موضوع بزرگی بود.

امروز در ایرلند می تواند به اندازه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ توییت طول بکشد تا یک موضوع گرایش پیدا کند. در بسیاری موارد ، این توییتها می توانند متعلق به زیر مجموعه های ۱۰۰-۲۵۰ توییت باشد

این بدان معنی است که اگر شما درگیر این کار نیستید ، لزوماً فرصتی برای فروش از دست نمی دهید زیرا ممکن است این زیر مجموعه هیچ علاقه ای به تجارت شما نداشته باشد یا ممکن است از گفتگوی آنها ناراحت شود که توسط یک شرکت مورد حمله قرار گرفته باشد.

هشتگ را دنبال کنید ، ببینید چند نفر در مورد آن توییت می کنند و بر اساس آن تصمیمی می گیرند.

۴ The گفتگو را بخوانید

وقتی در یک موقعیت اجتماعی قرار دارید ، در کنار گروهی از افراد قرار نمی گیرید ، یک عبارت را می شنوید و تصمیم می گیرید که این مکالمه درمورد شما چیست؟

امیدوارم شما و نباید در توییتر باشید. هشتگ صرفاً یک یا دو کلمه است که برای سازماندهی مکالمه استفاده می شود. اگر #OrangeGate را دیدید ، نمی دانید که این مکان است ، بحث و جدال درباره مشهور یک پرتقال یا ریختن مواد شیمیایی جدی. چند دقیقه وقت بگذارید تا لحن و تنفس گفتگو را قبل از صدای جیر جیر بخوانید.
پرتقال

دو نمونه خوب از اینها قدیمی است اما به عنوان داستانهای احتیاطی وارد رسانه های اجتماعی شده اند.

مثال ۱:

این توییت از DiGiornio Pizza بی ضرر است ، درست است؟ همه عاشق پیتزا هستند ، بنابراین ماندن در جایی برای آن معقول است.
پیتزا

به جز این که هشتگ بازماندگان سوءاستفاده داخلی بودند و داستانهای خود را مبنی بر اینکه چرا در روابط سوءاستفاده ماندند ، بیان می کردند.

این شرکت بلافاصله دست خود را بالا کشید و عذرخواهی کرد ، اما با خواندن چند توییت ، این اشتباه قابل اجتناب بود.

مثال ۲:

طراح کنت کول در سال ۲۰۱۱ برای این توئیت جدی گرفت. در آن زمان ، قاهره در توییتر گرایش داشت زیرا صحنه یک انقلاب خشونت آمیز بود که باعث کشته شدن ۱۰۰۰ نفر شد.

یکی دیگر از حذف ها و عذرخواهی ها ، همراه با آسیب های شهرت ، به دلیل خواندن چند توییت خیلی سخت بود.

۵ ٫ سعی نکنید باهوش باشید

باهوش

اگر یک شرکت مهندسی یا یک تجارت کوچک مستقر در گالوی هستید ، هیچ کس انتظار ندارد که با جالب ترین یا هوشمندانه ترین مطالب به توییتر بیایید.

آنهابیشتر از آنچه مارک تجاری شما را دنبال می کنند به دلیل علاقه آنها به آنچه می فروشید یا انجام می دهید علاقه دارند.

از این نظر ، انتظار نمی رود که مارک شما بهترین الگوی رفتاری را درباره یک برنامه تلویزیونی داشته باشد یا بهترین شوخی درباره یک مسابقه فوتبال باشد. اما آیا می توانید یک توییت ساده درباره لینک بازی جام جهانی به محصول خود بسازید؟ آیا می توانید هواداران یک تیم خاص را ارائه دهید یا تخفیف نشان دهید؟ این مسئله شما را به روشی کاملاً طبیعی در گفتگو قرار می دهد.

هنگامی که کری فیشر بازیگر جنگ ستارگان در اواخر سال ۲۰۱۶ درگذشت ، فروشگاه شیرینی پزی آمریکا Cinnabon سعی کرد با صدای جیر جیر باهوش باشد.

نتیجه؟ آنها مجبور بودند این کار را حذف کرده و عذرخواهی کنند.

۶ Internet اینترنت فراموش نمی کند

این یک حقیقت در مورد اینترنت است که هرگز واقعی نبوده است: اینترنت هرگز فراموش نمی کند.

ممکن است در عرض چند ثانیه متوجه شوید که یک صدای جیر جیر نامناسب ، قضاوت نشده یا حتی غلط است ، اما حتی اگر آن را حذف کنید ، چندین بار به شما صدای جیر جیر می شود.

فقط از سازنده کفش Crocs بپرسید که وقتی دیوید بووی در سال ۲۰۱۶ درگذشت ، تلاش کرد که آن را به طرز دست و پاچه ای تبدیل به فروش کند. این توییت به سرعت حذف شد اما در سالن شهرت توییت های ضعیف قضاوت وجود دارد.

این به معنای ایجاد توییتر به یک بوگمن یا تبدیل شدن به آن به عنوان گودال خرس نیست ، این یادآوری است که حساب توییتر مارک شما یک زمین بازی نیست. این یک ابزار مدیریت و بازاریابی معتبر است و آنچه در آنجا ارسال می شود ، باید اهمیت آن را منعکس کند.

نتیجه گیری

با آگاهی از اینکه چه اشتباهی می تواند انجام شود ، یادآوری این نکته دشوار است که هشتگ های مد روز به شما امکان می دهد به مخاطب عظیم بالقوه دسترسی داشته باشید ، به ویژه در رویدادهای مهم در ورزش ، تلویزیون و امور جهانی.

اما چگونه می دانید چه موقع پرش به آن گفتگو درست است؟

کلیدها عبارتند از:

     

  • بدانید لحن گفتگو چیست؟
  •  

  • احساس نیاز به وجود بیش از حد در آنجا یا باهوش یا خنده دار را احساس نکنید

    خنده

     

  • به یاد داشته باشید که آنچه شما توییت می کنید دائمی خواهد بود – حتی اگر آن را حذف کنید
  •  

  • از روده خود استفاده کنید – شما بهترین محصول خود را می دانید. اگر گفتگو مانند چیزی است که نباید در آن دخیل باشید احساس می کنید ، مطمئناً درست است.