سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه می توان گواهی های حرفه ای را به بازار عرضه کرد و فروش کرد

مطالعه ای از تحقیقات پیو نشان می دهد که ۵۵٪ از کارگران تمام وقت یا نیمه وقت برای حفظ یا تقویت مهارت های حرفه ای خود در یادگیری کار یا شغلی شرکت می کنند.

حال در حالی که تقاضا وجود دارد ، و به نظر می رسد بازار و فروش گواهینامه های حرفه ای یا هر محصولی برای آن موضوع ساده باشد ، انجام این کار با موفقیت زمان و تلاش می کند.

پس از مرحله اولیه تحقیق که در آن موسسه شما افراد ، کانال های تبلیغاتی مناسب ، کلمات کلیدی تبلیغات و ایجاد صفحه جذاب محصولات را شناسایی کرده است ، مرحله بعدی فرا می رسد – مرحله ای از سفر که می تواند برای اجرای آن چالش برانگیزتر باشد.

در این مقاله ، ما به چگونگی برنامه ریزی یک کمپین از طریق اجرای برنامه و به دنبال آن ، اصلاح و اندازه گیری سرب و درست از طریق ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی و فروش می پردازیم.

برنامه ریزی

برنامه ریزی کمپین

برای اطمینان از یک کارزار بازاریابی دیجیتال ، سطح ارزشی را که با مخاطب هدف شما در ارتباط است ارائه می دهد و آنها را به مشارکت ، برنامه ریزی و آمادگی الزامی می کند.

دیجیتال

برای برنامه ریزی موفقیت آمیز یک کمپین بازاریابی ، مدل RACE برای کمک به تجسم سفر خریدار معمولی:

دستیابی: این مرحله اکتشاف سفر خریدار است. در اینجا شما باید مطالب را از طریق کانالهای بازاریابی مانند وبلاگ یا کانالهای رسانه های اجتماعی منتشر کنید ، تبلیغ و به اشتراک بگذارید تا مردم به سمت محتوا سوق پیدا کنند.

قانون: غالباً در مرحله تصمیم گیری سفر خریدار ، یک وبلاگ ، وب سایت و دیگر انجمن های آنلاین اجرا می شود تا بتواند به مسافرت مشتری کمک کند تا بتواند به خیاط مطالب تولید شده منجر شود.

تبدیل: تبدیل یا مرحله خرید سفر نیاز به تمرکز بر روند تجارت الکترونیکی ، ارتقاء محصول ، قیمت گذاری دوره ، اتوماسیون بازاریابی و تلاش مجدد برای بستن معامله و به موقع ، افزایش نرخ حفظ مشتری دارد.

قیمت

نامزدی: بعد از سفر خرید ، طرفداری پیدا می کنید. از آنجایی که مصرف کنندگان امروزی به ارزش ها ، نظرات و توصیفات همسالان خود بیش از تبلیغات اعتماد می کنند ، حمایت از مشتری برای موفقیت هر برند ضروری است. در حقیقت ، پاسخ سریع به شکایت رسانه های اجتماعی ، حمایت از مشتری را تا ۲۵٪ افزایش می دهد.

پس از تشریح یک کمپین با استفاده از مدل RACE ، نتایج باید ارزیابی شود و برنامه بازاریابی مطابق با اهداف فروش باشد ، بنابراین آنها برای پرورش و تبدیل سرب در کنار هم کار می کنند.

اجرای کمپین

همانطور که گفته شد ، چندین عامل برای اجرای یک کمپین بازاریابی وجود دارد.

اول از همه ، برای ایجاد آگاهی ، ارائه ارزش واقعی و نشان دادن اقتدار آموزشی ، مهم است که محتوای نوشتاری و تصویری مربوطه را ایجاد کنید که با مخاطب هدف صحبت می کند.

محتوا

برای صدر قیف ، بهتر است روی وبلاگ ها / مقالاتی تمرکز کنید که به سؤالات پاسخ دهند و مشکلات مخاطبان شما را حل کنند. محتوای دارای دروازه با ارزش بالا مانند کتابهای الکترونیکی ، بهترین راهنماها ، وبینارها ، فیلم ها ، عکسهای سفید و تحقیقات اصلی نیز دارایی های بسیار ارزشمندی را اثبات می کنند.

مشکلات

به عنوان مثال از دانشگاه ویسکانسین-ادو کلر استفاده کنید. این موسسه نه تنها از یک وب سایت زیبا و آسان به راحتی طراحی می کند بلکه محتوای منحصر به فرد خود را که در Medium منتشر شده است و کمپین هایی از جمله The Power AND ، آن را در بین ۵ مدرسه برتر برتر در آمریکای میانه غربی قرار داده است.

هنگامی که شما نوع محتوا را که احساس می کنید با دانشجویان آینده طنین انداز می شود ، برنامه ریزی و تولید کرده اید ، قدم بعدی این است که هر دارایی را روی سکوهای تبلیغاتی اولیه خود تنظیم کنید. اینها شامل موارد زیر است:

دانشجو

     

  • گوگل Adwords (بازاریابی PPC) و بازاریابی با پرداخت GDN.

     

  • برنامه ریز و برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل برای مجوز و تحقیقات SEO.

     

  • لینکدین ، Facebook ، Twitter، Instagram، Snapchat Pinterest و غیره – شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و توزیع محتوا یا تقویت.

ایمیل

علاوه بر سیستم عامل ها و رشته های بازاریابی محتوا و آزمایش شده ، ایمیل هنوز یک کانال بازاریابی ارزشمند و قدرتمند است. در حقیقت ، به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین کانال های تبلیغاتی ، فرستنده ها ۶ برابر بیشتر از یک توییت احتمال دریافت ایمیل کلیک را دارند. و بسیاری از عناصر وجود دارد که موفقیت ایمیل های بازاریابی را نشان می دهد.

پس از تبدیل یک فرد ، باید روی بازپرداخت تمرکز کنید. وسیله ای پایدار برای تبدیل مشتریان خود به طرفداران برند ، بازپرداخت مجدد ثبت نام مداوم را تشویق می کند و باعث افزایش نرخ مراجعه می شود.

     

  • یکی از پنج بازاریاب بودجه اختصاصی برای بازپرداخت دارد.

     

  • بارگذاری مجدد می تواند پاسخ تبلیغ را تا ۴۰۰٪ افزایش دهد.

     

  • ۴۶۶٪ از متخصصان بازاریابی موتور جستجو معتقدند که بازاریابی کمترین سود بازاریابی آنلاین است.

     

  • عقب نشینیting بین ۵۰ تا ۶۰٪ نرخ تبدیل بالاتر را در بین مصرف کنندگان مشاهده می کند.

تنها از این بینش ها ، می توان ارزش retargeting و نقش اساسی آن در سفر خریدار را مشاهده کرد. با بازپرداخت مصرف کنندگان بر اساس بازدیدهای وب سایت یا از طریق پایگاه داده ها ، و با استفاده از گوگل Adwords و کانال های رسانه های اجتماعی ، مؤسسه شما احتمالاً شاهد افزایش چشمگیر نرخ تعامل و تبدیل است.

پرورش سرب

۷-۹٪ از بازاریابی منجر به تبدیل شدن به فروش نمی شود و به دلیل عدم پرورش عملکرد ضعیف – Marketo

این توییت

دستیابی به سرمایه های ارزشمند سرمایه گذاری زیادی را در مورد زمان و بودجه می طلبد – بنابراین اطمینان از رشد آنها ضروری است.

برای اطمینان از تبدیل مجدد ، فقط باید آنها را به محض واجد شرایط بودن ، به فروش بفرستید تا با هم کار کنند تا تعاریف کاملاً واضح بین آنچه که به عنوان SQL واجد شرایط است و به عنوان یک MQL واجد شرایط است ، انجام دهد.

برای برقراری ارتباط در این شغل ، کلیه اطلاعات و فعالیتهای مبتنی بر سرب باید در CRM برای ردیابی و وضوح در هر مرحله از سفر ثبت شود.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید یک سرب را پرورش دهید ، و در اینجا مؤثرترین آنها هستند که همه آنها محتوای هدفمند با سربهایی هستند که دارای محتوا هستند که باعث افزایش فروش در بیش از ۲۰٪ می شوند.

در حالی که بسیاری از بازاریابان احساس می کنند که ارسال مطالب مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب یک چالش بزرگ است ، مشاوره با افراد و انجام تحقیقات مربوط به مصرف کننده بر اساس راهبردها ، به اطلاع رسانی بلاگ ها ، پست های رسانه های اجتماعی ، ایمیل و ویدئویی که با روابط طنین انداز است کمک خواهد کرد. شما به دنبال پرورش هستید.

مطالعات نشان می دهد که چشم اندازها از زمان ورود به بالای قیف تا زمان تبدیل آنها حدود ۱۰ لمس دریافت می کنند. برای اطمینان از متنوع بودن ، چند لایه بودن و مربوط به هر مرحله از کار ، تلاش کنید و شانس بسیار بیشتری برای بستن در مسیرهای خود خواهید داشت.

پیگیری ها

با استفاده از اطلاعات و داده های غنی خود در مورد منجر به مزیت شما ، تماس یا ایمیل به موقع تحقیق شده می تواند بسیار مؤثر باشد. و از آنجا که ایمیل های شخصی شده از هر ایمیل حداکثر شش برابر بیشتر از ایمیل های غیر شخصی تولید می کنند ، این راهی است که ارزش کاوش دارد.

اندازه گیری

در تمام مهارت های بازاریابی دیجیتال ، اندازه گیری موفقیت شما برای توسعه و رشد ضروری است – روند پرورش سرب از این قاعده مستثنی نیست.

برخی از معیارهای مهم برای ردیابی CRM یا سیستم عامل ها از جمله گوگل Analytics و سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی عبارتند از:

     

  • بودجه های پرورش نیافته منجر شود

     

  • عملکرد وب سایت

     

  • ترافیک (جدید در مقابل تکرار ؛ ارگانیک در مقابل پرداخت)

     

  • منجر (CPL ، تعداد سرب)

     

  • مشتریان (هزینه خرید مشتری)

     

  • محتوا (بازدید ، اشتراک و بارگیری)

با ردیابی هر یک از این معیارها ، شما به سرعت قادر خواهید بود تا مشخص کنید که چه تلاشهایی در حال کار هستند و در چه مناطقی نیاز به پیشرفت دارند. در نتیجه ، شما قادر خواهید بود فرایند پرورش سرب خود را تحول بخشید ، آینده تحصیلی بیشتری را تغییر داده و پیشنهادهای خود را با گذشت زمان توسعه دهید.

متخصصان شاغل در سراسر جهان به دنبال بهبود مهارت ها و چشم اندازهای خود از طریق گواهینامه های حرفه ای هستند. با درک چگونگی بازاریابی گواهینامه ها برای مشارکت و الهام بخشیدن به چشم اندازهای احتمالی ، موسسه شما قادر خواهد بود تا آگاهی از برند را افزایش داده و ثبت نام را هدایت کند.

مشارکت کننده