سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه ایجاد کارمندان شاد و تولیدکننده در دنیای دیجیتال

طبق مطالعه دانشگاه وارویک ، رابطه ای بین خوشبختی و بهره وری با محققان مشاهده شده است که افزایش ۱۲ درصدی بهره وری را در مقایسه با کارمندان ناراضی که ۱۰ درصد کمتر تولیدی داشتند ، داشته باشند.

با چنین افزایش چشمگیر بهره وری که می تواند به خوشبختی نسبت داده شود ، شرکت ها اکنون مشتاق سرمایه گذاری در حمایت از کارکنان هستند و همچنین ایجاد یک محیط کاری مثبت. بنابراین ، برای اینکه به عنوان یک کارفرمایی که روی کارمندان خود سرمایه گذاری می کند و برای آن ارزش قائل است ، بایستیم ، سازمان ها چگونه می توانند رضایت شغلی خود را ارتقا دهند؟
سرمایه گذاری

این مقاله به بررسی راههای مختلفی می پردازد که شرکتها می توانند کارکنان ایجاد کنند که از نقش خود و شرکتها راضی باشند ، نه تنها به بهره وری منجر شود ، بلکه به جذب و حفظ استعدادهای ارزشمند دیجیتال نیز کمک کند.

دیجیتال

روشهای مختلف کار را تشویق کنید

با داشتن سیستم عامل هایی مانند Skype و GoMeeting ، برقراری ارتباط از دو مکان مختلف ، اعم از دفاتر یا کشورها ، اکنون ساده است. کار از راه دور نه تنها محیط کار انعطاف پذیر تری ایجاد می کند بلکه به افزایش بهره وری و رضایت شغلی نیز کمک می کند.

در حقیقت ، کارکنانی که از راه دور کار می کنند ، در نتیجه کار از خانه ، ۹/۱٪ بیشتر تولید می کنند. با تقاضا برای مهارت های خاص در همه زمان های بالا – یعنی دیجیتال – کار از راه دور ، راه حلی برای یافتن استعداد مناسب ایجاد می کند بدون اینکه آنها در جایی مستقر باشند که یک شرکت مستقر باشد ، اما قادر به کار از راه دور برای پر کردن شکاف ها در نیروی کار شرکت است. .

راه حل

به گفته آدام شوارتز ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کاملاً از راه دور ، Articulate: “این امکان وجود دارد که انتخاب کنیم کجا و چه زمانی کار می کنیم ما را قادر می سازد در هر جنبه ای از زندگی ما تولیدی ، مشغول تر و متعادل تر باشیم. بعد از ۱۴ سال به عنوان یک شرکت از راه دور ، ما متقاعد شده ایم که محیط توزیع فقط برای کارمندان ما مناسب نیست. این همچنین یکی از مهمترین دلایلی است که ما به عنوان یک شرکت موفق بوده ایم. “

در توسعه حرفه ای سرمایه گذاری کنید

یک مطالعه نشان می دهد که وقتی هزاره ها دو شغل مشابه برای انتخاب به آنها داده می شد ، تقریباً ۶۰٪ شغل را انتخاب می کردند که پتانسیل بیشتری برای پیشرفت حرفه ای بالاتر از نقشی فراهم می کند که افزایش دستمزد منظم را نشان می دهد.

اهمیت توسعه مستمر را نمی توان در مورد حفظ پرسنل به ویژه در مورد مهارت های کلیدی که برای طیف وسیعی از نقش ها ضروری است و باید به طور مرتب به روز شوند ، دست کم گرفت. تهیه محتوای یادگیری مرتبط و به روز که مطابق با صنعت است ، به کارکنان امکان می دهد مهارت های کلیدی را با سرعت خود بیاموزند و آنها را به طور مداوم در نقش خود به کار گیرند.

یک مثال عالی از شرکتی که در توسعه کارمندان سرمایه گذاری می کند تا از رقابت جلو بیفتد زنجیره فست فود Chick-fil-A است. تنها با ۱۹۵۰ رستوران در مقایسه با ۱۴۰۰۰ فروشگاه مک دونالد و ۶۰۰۰ تاکو بل ، این شرکت درآمد بیشتری در هر رستوران نسبت به سایر زنجیره های فست فود در آمریکا ایجاد می کند که بخشی از این اقدامات بخشی از ابتکارات آموزشی آن است.

فست فود

“من پیدا کردم که افراد با انگیزه بیشتری رفتار می کنند و وقتی به آنها اهمیت می دهید بهتر جواب می دهند. هرچه بهتر تمرین کنیم ، افراد طولانی تر در کنار ما خواهند ماند.” – کوین ماس ، مدیر Chick-fil-A.

ارتباط را در آغوش بکشید

اگر کارمندان در مورد اهداف و چشم انداز یک شرکت نگه داشته شوند ، دانستن آنچه انتظار می رود و چگونگی دستیابی به آن در نقش خود ، برای آنها بسیار ساده تر خواهد بود. برای تحقق این هدف ، کارکنان باید در مورد مواردی که مستقیماً بر آنها تأثیر می گذارد مانند تغییرات ساختاری و ابتکارات جدید استراتژیک ، آگاه باشند.

به منظور ایجاد شفافیت و ایجاد فرهنگ اشتراکی ، نوکیا از رسانه های اجتماعی برای ارتقاء ارتباط با کارمندان خود استفاده می کند. این شرکت با استفاده از ابزارهای مختلفی از جمله Socialcast و Agora ، کارکنان را با سرعت بیشتری نسبت به آنچه در این شرکت اتفاق می افتد و کارمندان را تشویق می کند تا داستانهای خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند ، تشویق می کند ، بنابراین مردم می توانند یک نگاه اجمالی از آنچه در نوکیا اتفاق می افتد ، ببینند.

ما تلاش می کنیم تا انتظارات کارمندان خود را بشناسیم و درک کنیم و چگونه می توانیم آنها را حفظ کنیم. ما این کار را با ارسال نظرسنجی های زیادی در طول سال انجام می دهیم ، و کارکنان تشویق می شوند که این بررسی ها را انجام دهند ، تا اطمینان حاصل کنند که آنها خوشحال هستند و هرگونه نگرانی یا شک و تردیدی ابراز شده است. “- Becky Gloyne ، مدیر رسانه های اجتماعی و استعداد بازاریابی جهانی. مدیر ، نوکیا

بارگیری! آیا می دانید چگونه توانایی های دیجیتال نیروی کار خود را تغییر دهید؟

دریابید که چگونه

یک برنامه بهزیستی ارائه دهید

گوگل ، Intel و Goldman Sachs چه ارتباطی دارند؟ باور کنید یا نه ، این یک برنامه ذهن آگاهی است. در محیط های پر سرعت و گاهی اوقات پر استرس ، شرکت ها به سمت روش های جدید برای پرورش پرسنل و افزایش کارآیی روی آورده اند.

استرس

اینتل به عنوان شرکتی که اعتراف دارد که استرس را به چالش می کشد ، برنامه Awake @ Intel را تاسیس کرد ، که شامل یوگا و عملکردهای ذهن آگاهی است. این برنامه با در نظر گرفتن کارمندان اینتل ساخته شده است تا نیاز دانشمندان و مهندسان شرکت را برآورده سازد و ارزش های نوآوری و ریسک پذیری شرکت را پرورش دهد.

هزاران نفر از کارمندان اینتل در سراسر جهان در این برنامه شرکت کرده اند و تأثیر آن قابل توجه بوده است:

“مردم با اصالت بیشتری نسبت به یکدیگر ارتباط برقرار می کنند – فراتر از سطح شایستگی و نقش آنها. بنابراین ایده های واقعی شنیده می شوند و دریافت می شوند ، و مردم بسیار با هم تولید می شوند. گفت: Anakha Comna ، مشاور و بنیانگذار برنامه.

در تجارب یادگیری انعطاف پذیر سرمایه گذاری کنید

۸/۳ درصد از مدیران عامل و رهبران منابع انسانی یادگیری دیجیتال را بسیار مهم ارزیابی می کنند ، در حالی که بیش از نیمی از آن را فوری می دانند – Deloitte

این توییت

براساس مطالعه روندهای جهانی سرمایه انسانی Deloitte در سال ۲۰۱۷ ، بهبود شغل و تبدیل یادگیری شرکت ها دومین روند مهم در سازمان ها است. این تحول به یک عامل مهارکننده برای سازمانهای تغییر در صنایع تبدیل شده است که ۴۵٪ از مدیران با ذکر این مشکل فوری یا بسیار مهم هستند.

نتیجه این است که فن آوری های یادگیری به سرعت در حال تغییر هستند زیرا سیستم های سنتی با طیف گسترده ای از سیستم عامل های جدید برای تهیه محتوا ، تحویل ، پخش ویدیو و استفاده از موبایل جایگزین شده و جایگزین آن می شوند.

برای وودافون ، آنها فهمیدند که انقلاب دیجیتال چالش های جدیدی را برای کارمندان مستقر در مشاغل خود به وجود آورده است که هرگز در مورد چگونگی استفاده از فناوری های دیجیتال به طور مؤثر آموزش دیده بودند. برای مقابله با این هدف آنها به دنبال یادگیری مطالب تعاملی و در دسترس آنلاین بودند تا بتوانند نیروی کار خود را در مقیاس جهانی در همه بازارها آموزش دهند.

اولویت دادن به تجربه کارمندان

قرارداد جدید کارفرما – کارمند ، ظهور یک تجربه بسیار پربارتر و مثبت را برای کارمندان فراهم می کند. همین تجربه در تیم های بازاریابی و محصولاتی که بیش از رضایت مشتری به دنبال آن هستند ، مشهود است ، اما تصمیم می گیرند روی کل تجربه مشتری متمرکز شوند.

تعدادی از شرکتهای جهانی از طریق تفکر طراحی تعبیه شده ، تجربه کارکنان را ارتقا می بخشند. طراحی مجدد برنامه های خدمات سلف سرویس ، استخدام و استفاده از شرکت هایی مانند Deutsche Telekom ، Telstra ، Commonwealth Bank of Australia و Nike نمونه بارز آن است. این مارک ها با تمرکز بر روی یک سبک زندگی کار ساده و بهبود یافته از طریق ایجاد راه حل های ارائه خدمات جدید ، تجربیات کاربر جدید و برنامه های تلفن همراه ، پاسخگوی نیاز نیروی کار خود هستند.

برخورد گاه به گاه چیزی است که ما می خواهیم در محیط کار ایجاد کنیم. شما نمی توانید برنامه نوآوری داشته باشید ، نمی توانید نسل ایده را تنظیم کنید – دیوید رادکلیف ، سرپرست عملیات مردم در گوگل.

دیگر استخدام کارمندان کافی نیست و امیدوارم که از شغل خود راضی باشند. کارمندان امروزی می خواهند در نقش ها و مشاغل آینده خود پیشرفت کنند ، یاد بگیرند و برتری پیدا کنند و به دنبال کارفرمایانی باشند که در توسعه حرفه ای و بهزیستی خود سرمایه گذاری کنند.

کاوش در این ۶ روش برای کمک به نگه داشتن نیروی کار شما نه تنها به کاهش چیرگی و ارتقاء برند کارفرمای شما کمک می کند بلکه منجر به کارآمدتر و شادابی کارکنانی می شود که خط مشی شما را تقویت می کنند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ اولیه اولیه ۱۵٪ تماس با موسس ۲۰٪انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ واجد شرایط In50٪ در بحث و گفتگوها ۶۰٪ پیگیری قرار ملاقات ساخته شده ۷۰٪ پیشنهاد ارسال شده ۸۰٪ به طور فعال با در نظر گرفتن ۹۰٪ پیشنهاد امضا ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده ۰٪ پرداخت شده ۰٪ واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به B2B مجوز Lost0٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت